Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2011. december 24. 20:22 - Lyukas

Kriszmasz

Helló mindenki! Innen Dániából kívánok mindenkinek:

Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet!!!!

Szóval minden évben jönnek azok a remek smsek, email-ek másképpen üzenetek, hogy :leszállt egy angyalka koccintsunk hát rája eljött minden ünnep teteje jó a hely csak sok a köcsög.......momentán ezt én költöttem de igen. Szóval ez alól kivétel TCS apám aki ebben az évben is olyat küldött amire nem tudok semmi rosszat mondani. Köszönöm PAPA! Tulajdon képpen dühös vagyok mert ezt nem tudom felülmúlni.....

Személy szerint köszöntök mindenkit ezen ünnep alkalmából:Hugocskám-ékat, Benzinkutas volt kollegáim-barátaimat, Csigát Írorszában, Sziszit (most otthon), Kerekes Laci barátomat, a Spine családot, mostmár a Gulyás családot, Odry-ékat (Angliából hazáig) Mariann barátnőmet, Pető Jani cimbimet, Nikoletta Nikitát, Anti farmert, Béla patikust, Eszti ovonőt, Tepiké-éket, Ági-Lulu párost, a Bárka pultosait meg azokat akiket éppen most vesznek rá hogy próbáljanak ki vmi nagyon tuti koktélt, régen nem látott családomat, volt szomszédaimat, a vízvezetékszerelőket, a temetőcsőszöket, és azokat akik azt a villogó bizbaszt szerelik a távirányítóba......

Ha véletlen kihagytam volna valakit nem direkt volt nekik is Boldogat kívánok!

/CKY-AFTERWORLD/

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr543493879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cemeteryman 2011.12.30. 19:18:56

Gondolom, a csenevész hókiflit sem direkt hagytad ki. :)
Hepinyújír!

Lyukas 2011.12.31. 18:26:50

Nem hát hókifli! azonnal írjál nekem mivan veled a lyukas81@freemail.hu-ra!
Ja és neked is Happit!
+18
süti beállítások módosítása