Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2012. február 19. 09:56 - Lyukas

Újra itthon

Kedves Olvasók!

Újra itthon! Febr. 02.-án érkeztem haza hőn szeretett hazámba. A vicces az egészben hogy Koppenhágától Budapestig kb.: 2 óra az út, Budapest reptérről - Budapest központig 1,5 óra....

Szegény külföldiek akik idejönnek hozzánk, én is nehezen igazodtam el hogy merre is kellene elindulnom. Pedig Magyarul van minden kiírva. Külföldön abszolút kiismeri magát az ember ha van egy kis gógyija. Csütörtök délben megérkeztem és Péntek reggel becsődölt a .....asszem mindenki tudja. Ez nem vicces. Az sokkal inkább hogy elbuszozom a reptérről Köki.-ig és felcűgölöm a bőröndöket majd megpróbálok jegyet venni az automatából. Ami azonmód kiadta a pénzt amint bedobtam. A két jómunkásember akik felügyelték a hidat inkább azzal voltak elfoglalva hogy egy helyes külföldi kislány hátsóját mustrálták, nem kevés nyál csorgatás kíséretében. Miután nemtetszésemet adtam a rendszer működésével kapcsolatban, megkérdezték illedelmesen hogy : "Miva' nem veszi el a pízt?" Nem, nem bazdmeg. Hol van a pénztár ahol napijegyet tudok venni? Höhö, ez az automata amúgy sem ad napijegyet. Jól van cseszd meg, értem én de hol van a pénztár? aztán végre elmagyarázták hogy merre találom a pénztárt, és megjegyezték hogy látom nehéz a csomag. Mivel úgy húztam a lábam mint valami csoszogó zombi. Történetesen azért mert odakint felsliccelték egy kicsit de ez nem tartozik rájuk. Folytatás: A pénztárt megtalálva (1db) beálltam az "ember vonatba" de senki sem volt vidám. Ja és volt ott is egy automata, ami szintén nem működött. A jegyárusító egy középkorú playboy volt vagyis ő annak hitte magát és nem zavartatta magát abban hogy minden csinos hölgynek udvaroljon egy kicsit. Kurva egy világ. Na mindegy.      

Sokan megkerestek míg itthon voltam hogy segítsek kijutni. Volt aki pénzbeni segítséget kért, na azzal nem szolgálhatok, csak információval! Nos ha valaki kijutott akkor hívhat a 4550304884-as telefonszámon. Amit javaslok minden külföldi munkavállalónak hogy Lebara kártyát vegyen ugyanis mind Angliában, Hollandiában, Dániában, és egyéb országokban is megtalálható! Olcsó vele telefonálni mindenhová! Ez fontos! Aki másképp akar segítséget írjon a lyukas81@freemail.hu-ra. Ha tudok segítek! Sajnos azt kell tanácsolnom minden kedves honfitársamnak hogy igen ki kell utazni és dolgozni! Félreértés ne legyen ugyanis nagyon szeretem a hazámat, országomat! Csak a jelenlegi körülmények ezt diktálják! Amikor kiindultam (lassan 1 éve) szar volt a helyzet otthon, most még szarabb. Ha szabad ilyet mondanom. Nem érdekel hogy ki van ott ahol a döntések születnek de annak kellene megélnie minimálbérből aki bemegy a nagy házba gombokat nyomogatni. És pillanatok alatt tönkreteszik mások életét. Tudjátok mit, nem érdekel hogy mint benzinkutasként (diplomával) nem fizettek meg (nem tudtak, és nem vágytam sokkal többre) én most azért verem az asztalt hogy legalább azokat fizessék meg akik az életüket kockáztatják a társadalom tagjaiért! (rendőrség, katonaság,tűzoltóság,stb...) Vagy azok akik szociális tevékenységükkel próbálják egyengetni minden tanulni vágyó vagy segítségre szoruló embert.(pl.: tanárok, ápolók, nővérkék, stb...) Persze nem elhanyagolandó a többi munkakör sem (amit nem sorolok most fel) amit nem fizetnek meg kellőképpen.

Na igen a legfájóbb viszont az volt mire hazaértem hogy már nincsen olyan hogy Magyar Köztársaság. Remek. Ki akarta ezt? Vagy ki engedte? Nem veszi észre a birka hogy mi folyik itt? Istenem az égben, annyi embert megkérdeztem hogy mit szól ehhez, és rengetegen csodálkozva néztek rám, tulajdonképpen nekik mindegy mert azt sem tudják mit jelent. Hogy mit jelent a Republic? Gyerekek, gyerekek ha nem tudjátok tényleg nincsen rá szükségetek. Lassan az a büdös köcsög még meg is koronáztatja magát.....

Elnézést a durva szavakért, de ha nem így írnék nem én lennék.....

Viszlát mindenkinek és ha segítség kell bátran keressetek!

 

Flashback:  Utólag még szeretnék idefűzni valamit ami ideillik. Amint visszaértem eladtunk egy pár nyercecskét. Ilyenkor mi bemegyünk a farmra összefogdossuk az állatkákat fasza kis kalodákba, aztán egy nagy trailer-re pakoljuk és kivisszük őket a főnöknek aki a legszebb munkásruhájában feszít és a vevő farmerral jópofizik. Na a másik farmer megkérdezett minket honnan jöttünk, mondjuk : Hungary.......Na pislogott nagyokat mivel nem sok magyar van idekint. Úgymond nem sok, hogy rengeteg ukrán, román, stb., van itt. Szóval odakint amikor átpakolják őket egy speciális szállítódobozba, (nem kell hozzájuk érni csak kinyitják az ajtót és átszalad a másikba) van amikor elszabadul egy-kettő amikor bénáznak. Na ilyenkor szaladnak hogy menjünk fogjuk meg. Elsőnek Koksz kapott el egyet vetődéssel, majd én egyet amikor a szünetről jöttem vissza két kávéval a kezemben (kesztyű nélkül). Eztán a vevő farmer azt mondta neki is kellenek magyar dolgozók. Na ekkor a főnökömnek sem kellett több, rögtön fényezett minket, hogy fáradthatatlanok vagyunk és nagyon bírjuk a melót és mindent megcsinálunk.......Na igen. Csak azért írtam le hogy gyertek nyugodtan és próbáljatok szerencsét, megtalálhatjátok.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr574096105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny P. 2012.02.25. 19:19:28

Töccik a zene!Valahogy éreztem ezt fogod bedobni!De jó!Idevág!Várlak haza tesa!!!;)

Johnny P. 2012.02.25. 20:20:57

A flashback-hez szólva pedig -jeee... igazi, jól kiképzett nyerc gladiátorok vagytooook!!;):)
+18
süti beállítások módosítása