Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2013. február 26. 18:59 - Lyukas

a 'stormy centuries of Hungarian folk

Üdv mindenkinek!

Hát marha régen írtam ide, szokás szerint. De igen még kint vagyok Dániában....a nyércekkel. Azóta szereztem egy második képesítést is. Na igen. Sajnos villámcsapásként ért a felismerés hogy mesék nincsenek. Nekem speciel vannak olyan furcsa belső hangok amik figyelmeztetnek hogy figyeljek oda mert nem úgy van az ahogyan mutatkoznak a dolgok. Haha, jó kis magyar mondás "nem mind arany, ami fénylik". Szóval mindig is sejtettem hogy a munkaadóim vérgecik, de most aztán kiderült a turpisság. Egyszerűen szavakkal nem tudom leírni mily ocsmány természettel rendelkeznek a "gazdáék".

A történet annyi hogy a húgom szülni fog áprilisban, és az egyik legjobb barátom (Kerekes Laci) esküvője lesz májusban. Na én kinéztem úgy időpontot hogy otthon tudjak lenni a nemes eseményen és persze az előzengésén (legénybúcsú). Na hát mivel főszezon van ezért nem mehetek haza, de az esküvőre persze igen olyan intervallumban hogy hazaút-esküvő-visszaút. Három nap....barátom:D. Na. Persze lehetőségem van kilépni a buliból és keresni másikat......Tulajdonképpen a helyzet az hogy megértem én hogy mi van, de amikor behívtak beszélni a szabadságról, olyan hangnemben tették azt hogy igazán éreztem hogy én egy külföldi kutya vagyok aki nem tud boldogulni a saját országában........na hát persze. Mialatt otthon voltam legutóbb összefutottam egy régi barátommal, aki szintén külföldön szolgál, és sok nemzetiséggel dolgozik együtt. Ő jegyezte meg hogy a magyar ember az aki mindig elégedetlen, nos bevallom én is az vagyok hiszen mindenem megvan ami kell, csak életem nincs....:D Na és most jön a panasz......Áhh iyenek vagyunk isten ilyeneknek teremtett minket, szenvedő népnek....

De az kutya biztos hogy mihamarabb befejezem rabszolgaságom, amit természetesen megfizetnek, és hazamegyek élni a............hazámba.


Köszönöm a figyelmet, annak aki végigolvasta, és nem tudom mikor írok ide valamit. A nyércek hamarosan szerelmeskednek, és kezdődik a kölykök szezonja.:D


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr855078308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-creeper- 2013.02.27. 19:35:01

Pont a hétvégén jutottál eszembe, erre látom, van tegnapi írás, ezek szerint mégsem vagy elveszve. Holnap el is olvasom. :)

barak91 2013.04.05. 19:42:23

Én komolyan azt hittem,hogy én vagyok az egyetlen magyar ebben a hihetetlen popszakmában :) Üdv a minkek közt és kitartás ;)

Lyukas 2013.04.06. 17:44:12

@barak91: Köszönöm a kedves szavakat! Te hol vagy? A lyukas81@freemail.hu-ra írhatsz nyugodtan, kérdezgetnék még pár dolgot! Köszi hogy olvastad a blogom! Üdv!
+18
süti beállítások módosítása