Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2013. december 15. 20:22 - Lyukas

The Final Countdown

Üdv mindenkinek!

Külföldi pályafutásom a végéhez közeledik, szerdán 18.-án elhagyom Dániát, és visszatérek hőn áhított hazámba. Vágyakozásokkal, nagy reményekkel telve, biztosan indulok vissza. Sokan kérdezték hogy biztos vagyok e dolgomban, mivel otthon nemsok kecsegtető dolog van, na meg persze a fizetés.....De ezen idő alatt míg idekint tartózkodtam rájöttem hogy elégedettlennek lenni a legkönnyebb, és bizony azzal kell megelégedni ami van, ami nincs azon kár keseregni. Meglátjuk hogy újonnan szerzett élettapasztalatommal mennyire állok helyt az otthoni mókuskerékben. Két és fél év ez az amit az életemből adtam saját magamnak hogy ráleljek békémre, megnyugvásomra. Van egy szám ami tökéletesen elmondja amit érzek:

Nos (remélem meghallgattátok) "azt a napot hozd el isten" amikor lerázhatom magamról egy idegen ország rabigályát, noha "jót kerestem".....

Persze már most rögös a hazatérésem fogadtatása, de ez sem csüggeszt el. Hálás vagyok mindazoknak akik segítettek utam egyengetésében, boldogulásomban. A helyzet az hogy sokkal többet nem tudok mondani, megszolgáltam az időmet és végre hazatérek!!!!

Valószínűleg ez volt az utolsó bejegyzésem, ha újfent kimennék valahova külföldre, hát jelentkezem!

 

Kellemes Karácsonyt És Boldog Új Évet mindenkinek!!!!

Viszlát Dánia!

  2013 Pelsing team.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr945692912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
+18
süti beállítások módosítása