Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2013. április 05. 21:33 - Lyukas

Way of the path.....

Üdv mindenkinek!


Nos a mostani bejegyzésemnek semmi köze sincsen a külföldi munkához, illetve közvetve mert itt vagyok és a nagy "magányban" van időm ilyenekre......:

LORDI-ToBeastOrNotToBeast300x300.jpg
Mostani bejegyzésem az Önmegismerésről szól! Melegen ajánlom mindenkinek hogy szánjon ezekre egy pár percet.
Otthon Magyarországon bizonyosan sok az elégedetlen ember. De mi is az ami kielégítheti "nagy" igényeinket? Mindenkinek mást jelent a boldogság, az amiben kényelemben érezheti magát. Ismerek olyat akinek úgymond megvan mindene és mégis állandóan hiányzik neki valami. Ismerek olyat akinek szinte "semmije" sincs és mégis boldog. Nos, mindazonáltal hogy mással példálózzak, ÉN vagyok az egyike az ún. elégedetlen fajnak.

Aki ismer tudja hogy nem bővelkedem kellemes családi légkörrel, szarrá mentek a kapcsolataim és legutóbb volt egy műtétem is.....Miért említem ezeket egy lapra? Mert egyedül én vagyok az oka ezeknek. Mindaddig míg ki nem békülünk saját magunkkal, nem lesz egész az életünk. Tudom, tudom mi ez a faszság is amiről beszélek? Nos mindenki nézzen csak egy kicsit magába. Mindenki magából indul ki. Pl.: Ha valaki mond nekem valamit hogy miért nem úgy csinálod? Én ahelyett hogy elgondolkoznék rajta, rögtön támadásba lép az agyam, hogy engem az a valaki hülyének néz, és becsmérel. Na igen. Mert én ilyen voltam...és egyből azt feltételezem más is így áll hozzám holott semmi köze nincsen hozzá. Másik: Kérdeznek valamit tőlem amiről nem szívesen beszélnék, ezért terelek, majd miután újfent megkérdezik ismét támadok, hogy mi van könyvet akarsz írni rólam? Mi ez a számonkérés? Tudnám még ragozni, de mások már írtak okosokat, így hát belinkelem.

http://www.thesecret.hu/taxonomy/term/734

Az első 3 cikket ajánlom olvasásra, nem hosszú, ki lehet bírni. Mindannyian küszködünk saját magunkkal, de míg nem tisztázzuk saját magunkat, nem fogunk teljes életet élni. Végig elégedetlenek leszünk, hiányozni fog valami, másokat hibáztatunk, más dolgába ártjuk magunkat, és ami a legfontosabb: képtelenek leszünk normális emberi kapcsolatokat kialakítani!

(a link nem működik szóval control cé, control vé)

Köszönöm megtisztelő figyelmeteket!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr15203210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibcsy 2013.09.04. 12:54:43

Helló lyukas! Én nem régen találtam rá a bejegyzéseidre. Nagyon jónak találom, de egy ideje hiába nézek vissza nem írsz semmit h mi történik veled mostanában.:( no mind1 majd még visszatér. Szeretném felvenni veled a kapcsolatot munkaköri kérdések miatt ha nem gond. Minden jót!:)
+18
süti beállítások módosítása