Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2015. január 21. 14:36 - Lyukas

looking for a better place to die.......

Üdv mindenkinek!

Sok év telt el mióta elkezdtem a blog írását. Most egy kedves barátom érdeklődése miatt írok újfent.

Elsősorban köszönöm Creeper az érdeklődésedet, megvagyok amennyire meglehet itthon lenni. Amint hazatértem a "kiküldetésből" szembesültem azzal hogy mik vannak Magyarországon....Noha kaptam füleseket odakint és az ukrán kolléga is mutogatta hogy tüntetések vannak Magyarországon. Igen az ottani hírek is foglalkozott vele. Dánok egyenesen megvetették a magyar miniszterelnököt....soroljam még? Persze én csak arról tudok nyilatkozni amit a bőrömön érzek, és az nem hálás.

Szóval most újfent álláskeresőben vagyok, persze itthon és egy kicsit még nehezebb mint mondjuk tavaly volt. Az előző munkahelyemre, nem vettek vissza, holott ígérték, mert elfogadták a vasárnapi bezárást......igen kereskedelmi egység volt. Fáradok, talán az idő miatt olyan mintha minden nap vasárnap lenne.......

A kinti munkáról annyit hogy rekord idő alatt teljesítettük a munkát és már december 14.-n indultunk haza a két Erdélyi kollégával. Jövőre is várnak vissza melyet persze ha eljön az ideje latolgatásba veszek hiszen a külföldi kereset jobb mint a hazai...és azt mondják hogy gazdasági bevándorlás van!? Ki talán inkább pontosítani kellene mert kifelé mennek a magyarok a megélhetés reményében. Csak azt nem tudom hogy ez miért nem volt világos eddig mindenkinek? 

Most sajnos csak ennyi a bejegyzés, köszönöm az érdeklődést Creeper, jól esett! Lassan csak össze kellene ülni újra!

Mindenkinek BUÉK még ha sötét fellegek is gyülekeznek...és kívánok minden jót! Köszönöm figyelmetek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr27094617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
+18
süti beállítások módosítása