Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2015. október 25. 20:16 - Lyukas

my body is a cage

Üdv mindenkinek!

Igen, megint kint vagyok Dániában egy újabb szezon erejéig. Mielőtt nekiindultam, egy gyors menetnek tűnt viszonylag könnyű keresettel. Ha tudnátok hányszor fordult meg a fejemben hogy megfordulok. 2 hete hogy kint vagyok illetve hogy nekiindultam és legalább 8 hét van még hátra. Hosszabbnak tűnik mint kimondva.

A 2015-ös évem jól alakult mindenem megvolt és igazán boldog voltam persze most is, csak távol vagyok tőle.....visszatértem a régi munkámhoz amely egész jól alakult közel sem olyan hátrányos körülményekkel mint amire emlékeztem. Persze amint véget ér itt a meló visszatérek oda, hálás vagyok a főnökömnek aki hozzájárult ehhez az utazáshoz. Na és persze megtörtént az eljegyzés, na nem a főnökömmel hanem életem legnagyobb szerelmével aki kitart mellettem, noha nem akarta hogy kijöjjek ide, de nem állt az utamba, tudta hogy a valamit a fejembe veszek végigviszem. Köszönöm a támogatásod. Azt hiszem ha valaki elindul külföldre dolgozni és kapcsolata van, alapjaiban rengeti meg azt. Egyenlőre nincs veszély és ha minden igaz egybe is kelünk a 2016-os évben. 

Volt aki kérdezte miért jövök ki újra.....nos megvan rá az okom. Hogy valaki VISZONYLAG jó életet éljen és gondtalant ahhoz sajnos pénz kell, és hiába van olyan végzettségem amely két mondatban sem fér el, elég nehéz benne elhelyezkedni és otthon igen nehéz megélni egy keresetből egy minimálbéres keresetből. Az amit itt megkeresek tartaléknak jó mert jó tudni hogy van az embernek hova nyúlnia ha baj van. Emlékszem a régi életemre amikor kikényszerültem ide, nem akarom újraélni azt. Bármennyire is fáj a távolság a szeretteimtől ezt most újra végig kell csinálnom és ha szükséges újra és újra végigfogom csinálni.HA KELL.

Kösz hogy végigolvastátok, üdv mindenkinek odakint külföldön és otthon egyaránt......

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr518021339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

+18
süti beállítások módosítása