Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2013. december 18. 15:15 - Lyukas

I'm Comin' Home!

A hold fényénél, jövök haza

Ordítok végig, jövök haza
Négykézláb , jövök haza
Tudom, mióta vertek, igen, jövök haza
A fogaim bőrén, jövök haza
A lelkem a lábam , tudod, jövök haza



Jövök haza, de én nem miattad megyek

Szélen lovagolva, jövök haza
Nem számít , hol voltam , jövök haza
Négykézláb csúszva , jövök haza
Falak az ajtók mögött, jövök haza

Érzem az ízét a számban
Éhség a gyomromban
Nem férek a bőrömbe
A hajam csíkos kötél
A térdem már felcsatolta a kétség súlyát
De most hiányoznak a dolgok, melyet nélküle tettem

Jövök haza, de én nem miattad megyek
Jövök haza, nincs semmi , amit tehetsz érte
Nincs semmi , amit tehetsz ellene

Ne hagyd égve a villanyt
Nem kell többé , öreg barátom
Tégy egy keresztet az ajtó fölé
Fektesd el a táblákat

Én indulok


Jövök haza
Jövök haza
Jövök haza
Jövök haza
Jövök haza

ínyelves.jpg

 

Puppies.jpgNézegetős.jpg

Szélfútta.jpgmelós.jpgtenger.jpg

csajos.jpgcsoport.jpgdinner.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr175697708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
+18
süti beállítások módosítása