Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2012. december 23. 17:22 - Lyukas

Whole year in friday 13.

Üdv mindenkinek!

Nos ismételten elég régen jelentkeztem. És örömmel konstatálom hogy nem lett világvége. Vagy mégis? Fogalmam sincs hogy a világvége hogyan is zajlódott volna le, csak halottam hogy lesz. Merész fantáziámban zombik lepték volna el a világot és csak az epe nélküliek nem kapták volna el a zombi vírust. Még egy év idekint (remélem) és hazamehetek. Na igen.

Megnyúztunk vagy 10000 nyércet nagy örömükre, és eltelt ez a szezon is, na nem feszültségmentesen persze. Na nem nekem voltak problémáim hanem egy-két kollégámnak. Most én felmentett vagyok. Ami nem is olyan nagy baj. Hiszen így is megvan a fasza 200 órám egy hónapban.

Sokat nem halottam otthoni dolgokról ezért nem is tudok csámcsogni rajta itt meg minden ugyanaz. De legközelebb talán készítek egy bemutatót Dániából. Nem tudok érdekes dolgokkal szolgálni. Talán annyival hogy ma majdnem elfújt a szél olyan vihar volt itt (23.) és tegnap este az alsó szomszéd diszkózott amitől nem igazán volt kellemes az álmom. De ha ma is bulizik az a dán köcsög lemegyek hozzá......

Szóval mindenkinek Kellemes Karácsonyt és Boldog Új Évet kívánok! 

Részletesebben: Gulyáséknak, Kerekeséknek, a koszovói katonáknak, Tepiéknek, Odryéknak, a mol kutasoknak, Szemerédyéknek, Kanászéknak, a szerepjátékosoknak, Spinééknek, Petőéknek, a facebook függőknek, Tcsééknek, Kolozsiéknak, azoknak akik kikötik a gázt ilyenkor, Márkiéknak, Nyíriéknek, a horroros Fangoriás barátaimnak, Csigáéknak, Szisziéknek, a dán köcsögöknek az alsó szomszédban, Kovácséknak, az én kis Birínyi családomnak, és mindenkinek akik olvassák ezt a blogot. Ha kihagytam volna valakit nem direkt volt............ 

tumblr_me2b5yd3591r1ckj3o1_400.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr124977681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
+18
süti beállítások módosítása