Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2012. február 24. 20:18 - Lyukas

Welcome Back!

Újra munkába álltam régi jó megszokott farmomon. Na nem a netesen, mint Koksz barátom aki ha teheti gondosan ápolgatja virtuális répáit és hódjait. Most újabban denevérfarmja is van már guano üzemmel. Na erről ennyit.

A lényeg amint visszatértem egyből megszabadultak Iván barátunktól. Na nem miattam csak nem volt jó csapatjátékos. Igen február van, lassan kezdődik a sex....sex a nyérceknél. Valamelyik nap az egyik valami különös hangot hallatott, amilyet előtte még nem hallottam. Talán elkezdődött valami. Ez egyébként az embereknél is így megy. A legtöbb kapcsolat februárban megy tönkre és februárban kezdődik el. Szerelem mi? Az ember biológiai órája is akár egy állaté. Elindul valamilyen vágy melyet nem tudunk megmagyarázni. Na igen most fogalmazhatnék alpárian is de az nemigazán helytálló. Jön a tavasz, jön a kikelet, itt már van hóvirág is. :D Arra gondoltam hogy ha már amúgy is ilyen szerelmetes a hangulat a farmon és otthon, és itt belül, akkor becsempészek egy magnót a farmra és lejátszok nekik valami szerelmes számot. Rájuk férne mivel egy kicsit a szokásosnál is agresszívek ebben az időszakban. Alig várják hogy kinyissuk az ajtajukat azonnal támadnak. Igazán remek. Végre sikerült! Az egyik felugrott a nyakamba mozdulni sem mertem, egy kicsit elidőzött majd tovább állt. De ez sem rettentett el. Sokkal inkább ha valami húzna haza az a február varázsa lenne......

Íme hát a szám melyet a szerelmes nyérceknek szánok:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr864193976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
+18
süti beállítások módosítása