Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2011. december 31. 18:48 - Lyukas

2012 end of the world

Nos Miután kimostam a hajamból a malacszagot és felbontottam az első söröm, leültem a gépem mellé hogy kellemesen eltöltsem a szilveszter éjszakáját itt Vaarst-ban az apartmanomban. Természetesen nem panaszkodni akarok arról már leszoktam, na a sörözésről nem. A helyzet az hogy az új év máris egy új melóval kecsegtet, egy másik nyerc farmra megyek jan 07.-én. Utazgatok faszom. Na nem is igazán baj ez. Egy kicsit hosszú lesz az út de nem annyira mint haza Mo.-ra.

Hogy mikor megyek haza újra? Ki tudja? Megannyi elmélkedésem közepette rájöttem hogy ha igazán szeretsz valamit vagy valakit, akkor a legjobb ha minél távolabb vagy tőle. Hogy miért? Ha valaki megfejti nyugodtan megírhatja. Itt csendben elmúlatom az időt és az emlékeimbe meredek amikor éppen nem nyercet buzerálok. Szóljon ez hát nektek és mindenkinek Boldog Új Évet! Csak hajrá emberek mert nem sok van már hátra! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr323510077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
+18
süti beállítások módosítása