Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2012. április 08. 21:10 - Lyukas

Happy, Happy,

Üdv ismét!

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!

Jaj de utálom ezt. Ilyenkor van az hogy büntetlenül lehet valaki részeg reggel 8kor. Na ez nem kihívás. Én jobban szeretek nem ezen ünnep alkalmával jól berúgni, és reggel botorkálni, mindenekfelett még titkolni is. Na de mindenkinek megvan a maga öröme. Speciel nem tudom hogy jön a húsvéthoz a nyúl, meg a tojás és lusta vagyok ráguglizni. Amúgy a South Park ezt feldolgozta az végtére is elég.

Na de! Dániában új törvény született hogy mindenkinek a ki nyércekkel foglalkozik el kell végeznie egy kurzust hogy hivatalosan is gondját viselhesse ezeknek a gyönyörű teremtményeknek. Nos persze gyorsan beiskoláztak minket és elvégeztük. Mostmár hivatásos nyérc fogdosó vagyok. Papírral! Na ez nem mintha olyan érdekes lenne de mit mondjak....

Lassan telik az idő nemsokára 1 éve hogy kint esz a penész. Ahhoz képest egész ügyesen kevertem a lapokat. Továbbra is keresnek külföldi melóval kapcsolatban, és mindenkinek válaszoltam. Sajnos többségnek nem sikerül. De nem szabad feladni! Én személy szerint ha nem Mg. melóról van szó akkor Norvégiát javasolnám mindenkinek, igazán jól lehet ott keresni, csak tudni kell hol kell keresni.

Na de! Most vesézzük ki a húsvétot. Ezek a dolgok mindenféleképpen Jézushoz köthető események. Gondolok én a karácsonyra és a húsvétra. Az egyiknél a piros kabátos faszi jön, a másiknál meg a nyuszi. Hát mi más? Ki más? Ráadásul tojást hoz. Van még valami? Nem emlékszem. De vajon ezek egy helyen laknak? Ja tudom az egyik az északi sarkon. De a nyúl hol lakik? Hm? Örök rejtély marad. Otthon a nyúl eljövetelét úgy ünnepeljük hogy veszünk valami pacsuli szart és belocsoljuk vele a csajok búráját, az meg jól lemarja még a fejbőrt is. A régi felállást jobban bírtam. Egy vödör víz oszt adjad neki! Sztem valahol itt született meg a vizes póló. Csak a Gizi nénit nem kell locsolgatni......szóval mint előbb is említettem ilyenkor az emberek mennek inni. Ja meg persze locsolkodni. Micsoda nap! Igyál egy kis pálinkát, meg vagy két sört, egyél kis szendvicskét, na meg még egy pálesz. Az első hely! Tegyük fel van 10. Estére, jobb esetben a gyerek cipeli haza apukát aki végigokádja a hazautat. Király! Vajon ha apa leszek valaha, a kölyök akarja hogy elvigyem locsolkodni? Pfúúú. Az biztos hogy jól berúgok majd..............

Viszlát mindenkinek és még egyszer.....................!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr534372043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
+18
süti beállítások módosítása