Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2012. március 15. 21:20 - Lyukas

I m Danish!

Kedves Olvasók!

Először is elnézést a késő bejegyzésemért, már ha valaki tűkön ült volna.....Az az igazság javában dúl a farmon a SEX, a nyércek között. És már kivan a tökünk az egésszel. Na mindenki indítsa el ezt a videót és hallgassa, később kiderül miért "Angry Again".

Nos kezdeném azzal hogy már Dán munkavállaló lettem végre oly sok küszködés árán! De a legjobb amit kapok az az elismerés. Volt valaki aki az utóbbi időben terrort küldött a fejemre üzenetben, és azt mondta az való nekem szart lapátolni.....De legalább elismerik! :D

A lényeg egy nap berohangáltunk a városba és elintéztük a hivatalos dolgokat, a legmurisabb a kommuna volt ami ilyen központi hivatal lenne, vagy mittomén, hát mint nálunk a polgármesteri hivatal. Na annyi sherezádét láttam ott mint az állat. Jöttek regelni ők is. Hehe. Na az egészben az volt a tuti nézem a pult mögött az egyik irodista odamegy az asztalhoz, megnyom valamit és emelkedik......az asztal.Komoly. Lehet otthon is van ilyen de hogy én még ilyet nem láttam az is biztos. Szóval ilyenkor mindig úgy érzem magam mint a Tom és Jerry-ben (abban az epizódban amikor Jerry nagyvárosba megy, és forgatja a fejét a fényekre, stb...). Én is forgattam a fejem mindenhova! Ezek a Dán csajok és nők, ha egy kis jó időt éreznek egyből vetkőznek! Meg persze a farmon elzárva semmit sem érzékelek a civilizációból! Erről ennyit a helyzet változatlan.....JÓ! Na és az elmúlt időben sokan megkerestek információkéréssel külföldi munka után. Továbbra is keressetek segítek ahogyan tudok!

Na és akkor egy kis HAZAI!

Ma mondtam a főnöknek dupla gázsi jár nekünk! Mert ma van 15.-e. Aztán röviden tömören elregéltem neki miről is szól. Persze a dupla gázsi nem tetszett neki és gyorsan ő is mesélt egy kis Dán törit....(Beowulf, ne nem ez csak poén) Aztán Pistivel egész nap a Nemzeti Dalt nyomattuk úgy pakoltuk a kis szarosokat. Nem mondom kurva fáradtak vagyunk de mikor szavaltuk, mindketten energiát kaptunk és lendületet, főleg mikor :" A magyarok istenére esküszünk, esküszünk, hogy rabok tovább nem leszünk!" Aztán Sasha megkérdezte ez a gimnusz? (imádom az akcentusát) Nem ez nem a himnusz, aztán azt kezdtük el. Természetesen végig! Kedvelem Pistiben azt hogy betéve tudja az egészet! Kíváncsi lennék hogy azok akik mennek tüntetni (mert hallottam lesz ilyen) eltudnák e regélni. Istenem az égben, mi értelme van a tüntetésnek? Szimpátia tüntetés (hogy jó a szar, együk bazdmeg) és ellentüntetés (nem kell a szar edd meg te). Szóval ez mind szép és jó de minek? Az akit érintene a dolog az ablak mögül kitekint a tömegre, böffent egyet, lehet fingik is, meg megvakarja alul és elégedetten leül számolgatni a lóvéját...Aztán meg a buta tömeg. Az ember önmagában intelligens lény, de tömegben manipulálható és buta. Nem tudom ki is mondta ezt, de nem a pontosság a lényeg hanem a mondanivalója. Az ember elmegy tüntetni mert elege van, persze hogy lecsúszik egy kis sör meg pálinka, aztán jön a szokásos törjünk-zúzzunk, büntessük meg a kormányt haragos testvéreim! Mivel ugyan mivel? Utána meg sír a szájuk ha jól elverik vagy meglövik gumilövedékkel, csak azt nem veszi figyelembe hogy neki meg ez a munkája. Ez olyan mint pl. az ablakpucoló nem? Ha koszos az ablak megtakarítja, és én meg belekötök a faszér csinálod? Persze ez hülye példa de egy próbát megér. Szerintem a tüntetéssel már nem lehet elérni semmit, és sztem a tömeg 50%-a nem is akar. Csak a fanta......Nem nem azt mondom hogy le kell nyelni a békát, de talán elég nagy az ország ahhoz hogy kellően elegendő aláírást gyűjtsön valaki, ha elindít egy "petíciót" hogy mit kíván a magyar.......ja hogy már nincsen az sem Magyarországon. Nincsen az hogy a népért van ugye? Akkor? Hm.  Régebben megfordult a fejemben egy politikai párt indítása, olyan szlogennel hogy mi is meg akarunk gazdagodni! Gombot nyomogatni tudok, félrebeszélni meg főleg, csak egyvalami hibádzik. Nem hiszem hogy ilyen mértékben el tudnám taposni a hazámat.

Nem tudom mi lesz ma este otthon, remélem semmi nagy baj, de egyvalami biztos, ne nagyon basztassátok egymást mikor nem Ti tehettek a jelenlegi helyzetről!

Viszlát a következő alkalomig!

Ui.:Ha valakit megbántottam személyes helyzetértékelésemmel elnézést, de ez az én blogom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr864319204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
+18
süti beállítások módosítása