Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2012. június 02. 08:45 - Lyukas

AALBORG KARNEVAL

Üdvözlet Mindenkinek!

Sajnos elég sok idő telt el legutóbbi bejegyzésem óta, kifogás az hogy sokat melózom. Itt a jó idő a napok kitolódnak, tovább van világos és tovább is dolgozunk. 

Mindazonáltal itt volt a karnevál. Na hát persze hogy nem akartak elengedni. Nagy nehezen kiharcoltuk hogy dolgozunk délig aztán uccu neki. Másnap pedig később kezdünk az esetleges problémák elkerülése végett. Na hát mire beértünk a városba kb. du. 3 órára addigra mindenki levonult és csak a részeg jelmezesek maradtak. Nahát azért az sem volt semmi. Sokat kacagtam. Aalborg főutcája tele volt mindenféle néppel. Főleg részegekkel. Na gyorsan a tűző napon mi is bevágtunk egy kis barna sört. Aztán betámadtunk az elkerített részre ahová 100 korona volt a belépő. Nahát igazán itt éreztem hogy nem az én országom, nem vagyok otthon. Na nem az. Voltam már fesztiválon de ez....viccesnek az volt de egy idő után....

Voltak luxus wc-k 10 koronáért. Na hát mi a bokrokat választottuk. Átható ammónia szag fogadott a bokor mélyén de ami még meglepőbb volt hogy ide járt mindenki. Szóval otthon és vannak ilyen oldalak ami köthető a szar-hoz, képek vannak fent pisilő részegekről hogy jól kikacagjuk magunkat. Na itt kérem szépen majd felborítottak sőt néha el el kellett kapnom hogy a sugaram nehogy telibe trafáljon egy pisilő lányt. Egy ideig ment is a dolog de aztán mivel majdnem hogy a számba guggoltak le, felborult a hormonháztartásom és úgy éreztem nem megy tovább a könnyítés. A két ukrán (persze közben érkezett egy újonc hozzánk) kint röhögtek rajtam. Na aztán találtam egy magányos bokrot és boldogok voltunk. Később hót részegen mindig vissza akartam menni az előzőbe.

Igazándiból itt is volt mindenféle zenei részleg, de legfőképpen az Avici-Levels című számot játszották kb. 28 féle változatban és kb fél óráig. Na ezért hányok az ilyen zenétől. Na félreértés ne essék a szám "jó", de minek agyonmixelgetni. A sweat dreams meg csak egyszer volt:(

A farmon minden változatlan nőnek a kis nyavalyások és már most lesik hogy tudnak szétmarni minket. De erről ennyit. Természetesen másnap habzó szájjal hívott a főnökasszony hogy azonnal induljunk. Könyörgöm. 4-en dolgozunk itt miért engem baszogatsz? Nem tetszett neki. Aztán egy pár napig nem beszélgettünk. Néha tele tudják rakni a puttonyt a sok szarakodással. Persze hogy nem érzem magam otthon. Nemrégiben váltottam egy pár sort egy régi ismerőssel, aki azt mondta megtaláltad a helyed. Nem, na nem. Lehet sokan hülyének néznek de ha letöltöttem a "büntetésem" megyek haza. Ami nemsokára bekövetkezik noha csak egy kis kimenő lesz, húgom esküvőjére többek között.

Vissza a karneválra. Volt ott minden. A végén disco street-en kötöttünk ki, addigra összeszedtem amit csak tudtam. A végén volt nagyfaszozás is (balhé) az én Sasha barátom üvöltötte a csetepaté közben : I'm come from in Ukrain!!!!!! Én inkább csendben voltam. A politi persze engem szedett ki először de nem mondtam neki semmit. :D Na persze semmi komoly nem volt, nem kell véres harcosok klubjára gondolni, csak a szokásos. Vége is lett volna a pályafutásnak!

Na egyenlőre ennyi, búcsúzóul itt egy kép a Carlsberg új (számomra) termékéről.

 

 

 

Viszlát mindenkinek a következő bejegyzésig!

Tessék még egy kis karneválos hangulat:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr514560656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
+18
süti beállítások módosítása