Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

+18

2012. január 13. 18:41 - Lyukas

The Return Of The Mink

Üdvözlet Mindenkinek!

Nos már lassan egy hete melózok Norre Alslev városában. Szintén nyerc. A különbség az hogy nem olyan mint az első. Olyan az egész mint egy nagy mocsár, a boxok össze akarnak borulni....stb, ez nem is olyan érdekes. Az inkább hogy rögtön építkezésbe kezdtünk és a kezembe nyomták a légkalapácsot.......Semmi gond. Szóval ez a külföldi munkavállalás főleg a farmos meló és a közvetítéses dolog, egy nagy szerencsekerék amin nemsok nyeremény van. A legérdekesebb talán az hogy ez a farmer a 3. nap megkérdezte hogy mi a nevem. Gondolkoztam egy pillatanig bármit mondhatok hiszen új helyen vagyok, de semmi frappáns nem jutott szembe csak a sajátom. Na az nem frappáns. A lényeg hogy ami miatt vért izzadtam és itt maradtam meg stb, meghozta a gyümölcsét. Februárban aratom.

Meg kell említenem hogy nemrég egy régi kedves ismerősön adott hírt magáról, aminek nagyon örültem. Igen te vagy az cemetery man! Ezúttal szeretnék minden volt Fangoriásnak utólag minden jót kívánni és azt hogy sokat elmélkedek a kb 3-4 évvel ezelőtti táborozásokról. De egyenlőre tovább folytatom itt Dániában a karrierem hiszen itt tudom gatyába rázni magam amíg Mo. lassan bokáig letolja a gatyáját. Na nem is akarok itt politizálni.......

Ma péntek 13 van. Pfúúú. Igen. Elmaradnak a sok smsek amiket minden évben kaptam ilyenkor. 2. szülinap. Ilyenkor mindíg kiszúrom a szemem valami jó kis horror filmmel, most a "The Thing" 2011-es remake-t szemeltem ki. Mostanában úgyis ez megy. Remake 1000-el. De az első 5 perc után nem akartam kikapcsolni úgyhogy jó lehet.

Úgyhogy mindenkinek Boldog Péntek 13.-at már akinek jelent valamit és még valami:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukas.blog.hu/api/trackback/id/tr133543281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
+18
süti beállítások módosítása